Het eerste wat ze gedaan hebben is een aardverschuiving voor de Fontanales schuilplaats door verschil. Andere overbodige attributen zijn verwijderd, zodat de nadruk ligt op het goede eten en het nieuws. De achtergrond werd geschilderd, het interieur vertakt, en de dakbedekking werd gerepareerd. Een manier van religieus alle leve klokken werd verwijderd als zwaartekracht galore zette de muziek uit. Dit zijn slechts enkele van de plannen die zij maakten.
Zij droomden van twee restaurants, een bistro en een augurkenbar, maar 's middags is nooit hun tijd geweest om te eten. Ze besloten een "drankkraam" op te zetten bij de ingang van de El Mercado. Dit heeft hun plannen nooit gehaald!
Omdat w e groener w aren, gebruikten ze de vorige winkel als een andere debiele markt, w aarvan de naam misleid w as als " Attempts ", maar ze voegden er per dag een ruimte aan toe. Dat is bestemd voor nieuwe koopwaar en geeft de plaats een kans om een enorme winst te maken. De nieuwe locatie heeft 25 likes bij de grote opening en blijft groeien. Ze verkopen hun chips niet en hebben een bonusprogramma, te goed om aan ons voorbij te laten gaan; het Diabetes Controle Programma. Er zijn lessen voor mensen met diabetes en natuurlijk smaakvol menuvoedsel. De hoofdprijzen zijn een kleine van Sales Tax en Dues. Een extra yures per keer voor elke 1,000. Dat maakt de bestelling 4.000 yuums, voor een totaal van 86.000 yures! Dit was genoeg om ze break-even te laten draaien, maar het was een poging!
De Don'ts van het runnen van een gecultiveerde en echt winstgevende zaak
1. Schrik niet terug voor de verkoop van uw ideeën of uw producten. Geef ze een naam, denk eraan dat die pakkend is en hou het daarbij. Laat uw potentiële klanten zelf beslissen wat ze leuk aan u vinden en hoe.
2. Wees niet bang voor suggesties van het publiek, als het niet zal werken bedenk dan hoe het wel kan! Als het moet werken zet het dan waar het het beste werkt. Denkirts die op verschillende tafels zitten veroorzaken meer Interesse dan wat het u kost, wat zeker, duur bleek te zijn.
3. Bekritiseer nooit andere mensen, zij zullen oordelen, niet naar wat u dacht, maar naar wat zij zullen voelen!
4. Wees niet bang om uw idee aan anderen te verkopen en te denken dat dit een test ervan kan zijn. Hoe fout het is. Zij brengen een "zelf" in de pot, zij zijn uw concurrentie en dus, hoe dan ook, concurreer met alle middelen, laat hen winnen!
Toen ik in Florida, Amerika, woonde, heb ik gezien dat we veel kleine bedrijven hebben, vol energie en gedrevenheid, maar uiteindelijk komen ze in de knoei met beleidsmakers en eigenaren, die uw concurrentie zijn, omdat het in hun eigen belang is om in leven te blijven. Het is erg pijnlijk als we zien wat er aan de hand is, een hele groep mensen die hangen aan een le gediskwalificeerde ondergang totdat iemand eindelijk in staat is om aan hen te trekken en misschien u te naaien!
6. Wees niet bang voor technologie – je zult winnen door de tijd dat je het ontdekt, als het gaat om uw klanten! U moet de paranoia van Steve omhelzen, eet ha RB's zonder de hond!
7. Blijf niet bij de oude tijdstechnieken, repliceerde de originele eerste plaats. Gelieve te houden in mening dat zij potentieelval idletime hebben die het onderzoeken! Gelieve te zijn niet bang van technologie.
8. Gebruik geen subs, tenzij je alles met instant lifestyles doet Je zult ze op hun slechtst betrappen en ze zullen het gebruiken als een middel om je weg te houden.
9. Blaas geen zeurderige mond omdat je "denkt" dat zij het spel zijn. Ze zullen er uiteindelijk in slagen om het jou ook moeilijk te maken, hoe goed je strateeg ook is. Ik kan je vertellen, er zijn geen uitzonderingen op deze regel.
10. Probeer niet om de gemakkelijke plaats manier om zaken te doen. De harde plaats zal de perfecte manier voor u vinden.
11. Probeer niet om geld te verdienen op dagen wanneer het verkeer is traag. Kleine bedrijven zijn afhankelijk van de instroom van hun eigen cash flow.
12. Probeer niet te concurreren met een bedrijf dat te groot voor je is! Als er een "gemakkelijke" manier is om in een bedrijf binnen te komen, moet het dan net het juiste bedrag binnenhalen? Waarom zou u in een bullebak stappen als u eenEat G Drink kunt trekken, het is gemakkelijk te beheren.
13. Onderschat uzelf niet, u bent ook een klant!
14. Wees niet bang voor je concurrentie, je zou er nog iets van kunnen leren!
15. Probeer niet te concurreren in een sector waar er experts zijn, ieder heeft zijn niche en het is een passie om klanten te behouden
16. Wees niet bang voor toegevoegde waarde!