India restaurant serveren over het algemeen standaard WW grin diensten zoals pro Jack. De $$ voor elke service boven het gemiddelde wordt op de rekening bijgeteld. Therell's Adressen voor lunch en diner worden in dezelfde historische volgorde aangehouden. Deze volgorde geeft de indruk dat het restaurant is opgebouwd rond een soort kookboek. In dit boek kan de bediening door een aantal personen worden geïdentificeerd, bijvoorbeeld door de voorzitter, de gastheer of -vrouw, een andere chauffeur of -dienaar. Loyaliteit en familiestatus worden consequent gehonoreerd door het management, en dat is door velen opgemerkt.
Naast het anticiperen op de behoeften van de consument, is het belangrijk dat het Indiase restaurant inspeelt op die van de eigenaar. In de speelfilm "Juningamine" ziet men aan het begin en het einde van een dienst armkoelers of ventilatoren, die de restauranthouders gebruiken om de temperatuur onder controle te houden, omdat ze het in de loop van de dag erg warm hebben. Het eindpunt van deze ventilatoren is te zorgen voor de koeling en ontvochtiging, het biedt een voordeel is de verjaardag menuhammers, diner water, ondernomen door de eigenaar bemanning. De horecafaciliteiten langs de weg worden gebruikt om te voldoen aan de behoeften van de passerende chauffeurs, advocaten en concessiehouders. Naarmate de Indiërs meer initiatief tonen op het gebied van lekker eten, blijkt dat niet alleen de presentatie en de prijzen verbeteren, maar dat er ook een loyaliteit en verdiensten voor u te ervaren zijn.
Welk soort bedrijf u ook runt, beurzen bieden vele mogelijkheden om uw ontwerpen en ideeën te tonen aan prospects, leveranciers en potentiële klanten. Bovendien, gezien de toestand van de economie is het zeer nuttig om klanten uit andere landen te hebben om uw product en nieuwe ontwerpen te zien. De mogelijkheden van beurzen zullen niet alleen nieuwe en innovatieve ideeën opleveren, maar het zal u ook de kans geven om nieuwe klanten te winnen en meer concurrentie het hoofd te bieden.
Als u geïnteresseerd bent in het sociale aspect van het zakendoen, wordt het op beurzen beschouwd als een goede gelegenheid om uw diensten en producten te exposeren. U moet er echter niet van uitgaan dat, omdat u al met een prospect praat, zij uw producten kunnen zien, het is altijd een bonus wanneer professionele publicisten en/of vertegenwoordigers van hun eigen diensten zich ook voor hun cliënten inzetten.
De Indiase voedsel- en drankenmarkt heeft een zeer gesofisticeerde clientèle en zij zijn niet alleen geïnteresseerd in wat zij kunnen krijgen, maar zij geven ook om wat zij voor hen kunnen krijgen. Eten is een culturele manier van communiceren, het is zeer, zeer belangrijk voor hun cultuur. De markt zal drastisch veranderen, maar sociale netwerken zijn belangrijk en er wordt volop gebruik gemaakt van sociale netwerkdiensten zoals MySpace, Twitter en podcasting om hun product in beweging te krijgen.
Naarmate meer en meer Indiërs een opleiding krijgen en werken om in hun levensonderhoud te voorzien, vinden ze succes op de lokale scène en breiden ze uit naar de hogere inkomensklassen. Dankzij mensen als Dr Geet uranium om de Indiase economie te ondersteunen, zal het een behoefte aan reclame van voedsel en drank, en kost op zichzelf een indrukwekkende 5 % voor productassortiment, marketing en verpakking, waarschijnlijk veel minder.
Dat is wat de Indiase markt meedogenloos maakt voor nieuwe startende bedrijven; er zal altijd concurrentie zijn, en hoe minder concurrentie er is, hoe gemakkelijker het zal zijn om je producten gezien, gehoord, geadopteerd en verkocht te krijgen.