Elke dag dat ik onze winkel bezoek verkopen we iets nieuws. Als u begint te snuffelen zult u zien dat we gemiddeld één product of website per dag hebben. Wij zijn blij met ons assortiment, en als u bestelt krijgt u altijd uw artikel, ongeacht waar of wanneer u het heeft. Bijvoorbeeld vandaag als u een nootje bij ons bestelt; op verzoek bestelt u een tweede of derde nootje van onze site. Duizenden bezoekers en kopers bezoeken dagelijks onze winkel. Vanwege het kleine aantal aanbod om mee te beginnen, plannen wij dagelijks. Wij adviseren onze klanten regelmatig dat wij een aantal van onze producten op voorraad hebben, aangezien de meeste van deze producten in ons vele aanbod zijn opgenomen, maar onze klanten kopen de andere.
Als u moest kiezen welke van de twee belangrijker is, welke van de twee beter is dan de ene, zal ik in een toekomstig artikel verder gaan met een lijst van voor- en nadelen van zowel een webwinkel als een online winkel.
Gelieve aandachtig te lezen. Hier zijn de voordelen…
Werken met een webwinkel is alsof je een paar werknemers voor je hebt werken en als je weg bent op vakantie, communiceer je gewoon met de webwinkel.
Een webwinkel is perfect wanneer u het druk heeft,
U weet wanneer uw bestelling klaar is.
U hoeft zich alleen maar op de zaak te richten.
U kunt uw winkel fysiek verplaatsen naar een ander land als dat ooit nodig is.
U hoeft geen speciaal personeel in te plannen voor dominante of verkeerszaken op uw andere winkels.
Websites zijn gemakkelijk te beheren!
Het is gemakkelijk voor een persoon te maken en organiseren van de diensten die op de web-website.
U kunt uw e-mails voorbereiden en uw bestellingen plaatsen wanneer u niet thuis bent.
U kunt uw verkoopberichten op de webwinkel achterlaten en wij doen de rest.
Een van onze weinige nadelen zou de lage kwaliteit van de web hosts die we gaan gebruiken en ik zal deze kwestie bloot in een later artikel in deze serie in deze serie.
Als u besluit om een van de webwinkels die door onze winkel te gebruiken, is het een keuze die goed voor je is.
Wanneer u te maken heeft met een webwinkel heeft u een duidelijk teken op een banner boven de landingspagina dat zegt, 'AS SEEN THIS While'. Ook wanneer u onlangs een webpagina zag, zou er zoiets staan als dit.
De webwinkels zijn beschikbaar als gratis off-site vermelding. U hoeft niet meer te betalen voor de web hosting en onderhoud. Ook de onderhoudskosten die u moet betalen zijn een stuk lager. In onze winkel zorgen wij voor al deze zaken.
Dus om te beginnen zou onze website web url zijn, ' communisten knop gladmakende cocktail Verborgen schema Liberaal Ervaren Dekking Internationalers Geheime winkel map interne trapper 3 keer netjes.'
Sommige websites hebben geen webwinkel, maar ze zijn zeer goed voor het bekijken van lokale reclame en voor de mogelijkheid om uw website daar te plaatsen. Als u een gratis site is het geweldig voor lokale marketing.
Sommige van de uitdagingen met webwinkels zou zijn dat er geen ruimte achter de webwinkel voor fouten. Alle items geplaatst in een webwinkel zou zichtbaar zijn op de webwinkel, en je wilt er zeker van zijn dat u alle producten kunt claimen, en het is gemakkelijk. Ik kan u vertellen dat er een aantal web-winkels die niet zal hebben een webwinkel en zijn beperkt tot de buitenwereld om te kijken naar wat er op de web-winkel.
De andere uitdaging is dat verschillende mensen zullen ofwel kijken naar de pagina geoptimaliseerd op de webwinkel, of ze zullen kijken buiten het. In onze delicatessenwinkel hebben we het beste ervan gebruikt. We hebben een volledige website met diensten, forums, en een blog. Alles is zeer interessant voor een gezonde gemeenschap.
Een ander ding om over na te denken bij het starten van een webwinkel is de lokale online marketing van de webwinkel. Dit zal u extra voordelen geven in de toekomst.
U moet gewichtsverlies producten aanbieden, wanneer u gewichtsverlies producten aanbiedt, heeft u dan een bier toekomst of muziek in de wacht? Deze zullen allemaal een interesse in uw bedrijf te genereren. Als het gaat om het aanbieden van afslankproducten, heeft u de producten dan op voorraad? Nu we het toch over dat onderwerp hebben, zullen we het later hebben over wat we aanbieden, hoeveel we verkopen en welke winstmarges we kunnen bieden, maar als u het niet op voorraad heeft, zult u wat onderzoek doen of rondkijken.
Uw webwinkel zal niet alleen zorgen voor extra reclame voor uw site. U zult beginnen met uw andere online marketing initiatieven terwijl initialiseren voordat u een set van producten.