Een beroep doen op de vaardigheden van andere mensen
Er zijn veel mensen die met hun handen werken en hun handen zijn nog nooit zo belangrijk geweest voor het succes van hun bedrijf. Het is belangrijk om erachter te komen hoe de andere kant van de tafel de gewenste resultaten heeft bereikt en hetzelfde te doen. Maar hoe kan die boodschap niet doorkomen? Breng die boodschap over.
Wanneer je bezig bent met verkopen, of zelfs alleen maar onderzoek doet, heeft de andere kant van de tafel nu een heel ander stel oren. De dingen die je zegt en wat je zegt zijn nog nooit zo krachtig geweest. Wat ga je zeggen?
Het is waar dat uw woorden slechts een klein deel van het proces zijn, maar de groten dringen uiteindelijk door tot de uiteindelijke beslisser. Klop de oren van de andere kant naar de debiteuren of de kassa en je komt uiteindelijk voor de uiteindelijke beslisser te staan. Sommige mensen hebben hier simpelweg de assistenten niet voor. Vooral de meest afgelegen plaatsen, zoals administratie, financiën, klantenservice, technische ondersteuning, etc. zijn lastiger om mee om te gaan. Het is dus cruciaal dat u bij de belangrijkste beslissers komt.
De taal van de macht
Ga terug naar die bakker. Welke informatie zoekt hij? Wat gaat hij ontdekken? Ik weet dat hij waarde wil hebben voor zijn bedrijf. Maar de belangrijkste beslisser zal naar de prijs kijken, samen met andere waarde. Als de prijs lager is dan hij had verwacht, weet hij niet zeker of hij waarde krijgt. Het komt neer op het soort voordelen dat u meebrengt. Je moet vertrouwen en geloofwaardigheid creëren. Je moet een verstandhouding opbouwen.
Het is niet een kwestie van alleen maar krachtige woorden zeggen, maar je moet ze op zo'n manier kunnen zeggen dat de andere partij zelf kan vinden wat ze willen weten. Ik zoek naar manieren waarop ik de taal kan gebruiken die ik tussen de twee landen zal gebruiken. De belangrijkste besluitvormers zullen dezelfde taal spreken (hoewel we natuurlijk allemaal van plan zijn te luisteren).
Een ander stuk nuttige informatie is om te profiteren van het feit dat de verkopers een symbool hebben. Hij is op zijn krachtigst wanneer hij zijn beeldvorming doet met zijn symbool, samen met zijn rechterhand. Hij zal zich concentreren op de rechterhand als de meest betrouwbare. Dus nu weet je dat je de rechterhand moet beheersen in het bedrijf van je belangrijkste partijen waarmee ze zich het meest moeten bezighouden. De rechterhand heeft de juiste informatie, de juiste mensen en een ontvankelijk oor nodig.
Als je bereid bent om de tijd te nemen om de taal van de macht te leren en deze in te zetten in het voordeel van je klanten, partners en uiterst belangrijke relaties, dan zal Mobile cement Mart in Roosendaal in een stroomversnelling komen met mooie resultaten.
Succes in verkoop en in onderhandelingen levert meer kracht op dan u zich kunt voorstellen.